Coş

0

Întrebări Frecvente (FAQ)

  • Cum primesc o reducere?
  • Puteţi primi reducerea, doar dacă înainte de confirmarea comenzii vă înregistraţi pe site-ul nostru şi vă logaţi. Din contul dvs veţi putea vedea preţurile utilizatorului înregistrat şi cu reducere.  De acum puteţi trimite de fiecare dată comenzile de pe contul dvs pentru a primi bunurile cu cel mai mic adaos comercial.
  • Când şi unde pot să primesc comanda?
  • Dacă faceţi comanda până la ora 14:00 după care managerii noştri confirmă disponibilitatea şi integritatea prin telefon, atunci dvs o puteţi ridica în aceeaşi zi de la 16:30 până la 18:00 din magazinul nostru pe adresa str. Munceşti 29/1, etajul 1. Dacă faceţi comanda după 14:00, atunci managerii noştri vă vor anunţa prin telefon, când exact puteţi primi comanda, în aceeaşi zi sau în ziua următoare.
  • Cum vă găsesc? Unde vă aflaţi?
  • Pe site-ul nostru găsiţi harta de localizare. Aceasta se găseşte în meniul “Contacte”. Puncte de referinţă: de la Gara Feroviară Chişinău în direcţia străzii Munceşti. Trebuie să mergeţi aproximativ 500m şi pe partea stângă veţi vedea clădirea "Transservice - M". Noi ne aflăm la primul etaj.
  • Oferiţi servicii de livrare?
  • Oferim servicii de livrare în raza oraşului Chişinău. Costul livrării prin serviciul de curierat in 24 ore este de 50 lei în raza oraşului Chişinău. Costul livrării prin serviciul de curierat in 36 ore este de100 lei pe teritoriul Republicii Moldova.
  • Nu sunt din Chişinău, cum pot cumpăra bunuri?
  • Oficiul nostru se află doar în Chişinău. De aceea cumpărătorul trebuie să se îngrijească singur de ridicarea produsul din magazinul nostru din Chişinău. Sau să plătiţi serviciul de curierat prin Republica Moldova. Costul de livrare a produselor pe teritoriul întregii ţări este de 100 lei.
  • Vă rugăm în asemenea situaţii să anunţaţi cu rezervă de timp data şi ora la care doriţi să ridicaţi din magazin produsul comandat.
  • Pot să ridic comanda în altă zi?
  • Puteţi: Indicaţi în cîmpul “Mesaje” în ce zi şi la ce oră doriţi să veniţi.
  • Cum să anulez comanda?
  • Vă rugăm insistent, să ne contactaţi imediat şi să anulaţi comanda la telefonul 022-207-287 sau 079-207-287. Dacă este în afara programului de lucru, vă rgăm sa ne scrieţi pe email  office@nanoteh.md
  • Am nevoie, urgent să cumpăr bunuri, pot să vin singur la depozit?
  • Nu! La depozitele angro nu se efectuează vînzarea cu amănuntul. Bunurile pot fi cumpărate doar la noi în magazin, unde dvs puteţi primi de asemenea şi actele corespunzătoare la cumpărare.
  • Cum aflu disponibilitatea reală a bunurilor?
  • Starea disponibilităţii se actualizează zilnic! Aceasta înseamnă că majoritatea bunurilor de pe site este disponibilă în depozitele noastre. De aceea doar trimiteţi comanda dvs de pe site, şi managerii noştri vă vor contacta în termen foarte scurt. Veţi fi informat despre disponibilitatea reală a bunurilor prin telefon. După care veţi hotărî, ce şi când să cumpăraţi.
  • Pot să comand bunuri care nu se găsesc pe site?
  • Puteţi “comanda” doar ceea ce este pe site şi indicat “în stock”. În caz contrar trebuie sa aşteptaţi următoarea sosire a bunurilor sau să aflaţi de la manageri timpul aproximativ al primirii. De regulă, marfa nouă este indicată pe pagina “Marfă nouă” în termen de 14 zile.
  • Cît costă un bun care nu este disponibil?
  • Noi nu cunoaştem preţul bunurilor, care la moment nu sînt disponibile. Dacă acest bun pe viitor va apărea pe site-ul nostru atunci se va face cunoscut şi preţul actual. Atunci dvs numaidecît îl veţi vedea alături de produsul de care aveţi nevoie.
  • Ce  este codul produsului şi unde îl găsesc?
  • Codul produsului este un număr din 5-6 cifre, atribuit fiecărui produs aflat pe site. Acesta se află deasupra preţului şi se deosebeşte prin culoare. Dacă dvs ne contactaţi cu referire la un produs de pe site, vă vom fi recunoscători, dacă veţi comunica managerilor noştri acest cod. 
  • Puteţi pregăti mai multe modele în magazin, astfel încît să pot alege pe loc pe cel necesar?
  • Astfel de serviciu nu este disponibil în magazinele online, inclusiv al nostru. Dacă doriţi să vedeţi bunul în realitate şi să alegeţi,  vă recomandăm să mergeţi la un magazin de vânzare cu amănuntul în oraşul, unde mărfurile sunt prezentate la vitrină şi unde îl puteţi vedea şi examina în detaliu.  După ce aţi selectat produsul dvs,  îl puteţi comanda pe site-ul nostru, nu mă îndoiesc că preţul nostru va fi mult mai interesant.
  • Este posibil să returnez sau să înlocuesc produsul achiziţionat, am făcut o greşeală şi a cumpărat nu ceea de ce am nevoie?
  • În cazul în care produsul nu este defect şi functionează conform caracteristicilor sale, un astfel de produs nu este supus returnării şi înlocuirii, nici chiar a doua zi, în conformitate cu anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1465 din 08 decembrie 2003, punctul 12: "Produse tehnic complexe de uz casnic, pentru care se stabileşte o perioadă de garanţie (maşini şi aparate electrice, echipamente electronice, echipamente de calcul şi  de copiere, echipament foto şi video, telefoane  fixe şi mobile) şi faximile, instrumente muzicale electronice, aparate şi dispozitive de gaz de uz casnic) ». De aceea, înainte de a comanda de la noi, colectaţi toate informaţiile necesare despre produs şi asiguraţi-vă că este exact ceea de ce aveţi nevoie.
  • Am cumpărat un produs, dar nu arată ca pe site-ul dvs.
  • Acest lucru se întâmplă uneori, pentru că producătorul îşi rezervă dreptul de a face îmbunătăţiri în designl, caracteristicile sau culoarea produselor. În cazul în care aspectul, specificaţiile şi designul produsului este important pentru dvs, verificaţi datele pe site-ul oficial al producătorului şi verificaţi informaţiile despre produs cu managerii noştri.
  • Vindeţi în credit?
  • Da. Pentru a afla mai multe despre condiţiile de creditare şi ratele dobânzilor, faceţi clic pe "Cumpără în credit" pe site-ul nostru lângă produsul de care aveţi nevoie. În fereastra nouă, "Cerere de finanţare", vor fi prezentate toate informaţiile necesare şi un număr de telefon de contact pentru mai multe informaţii sau certificate de creditare. După completarea chestionarului de finanţare faceţi clic pe "Trimite cerere", iar în viitorul apropiat departamentul nostru de creditare, apoi departamentul de vânzări vă vor suna înapoi.
  • Acceptaţi dolari ($)  euro (€)?
  • Plăţile se efectuează numai în lei moldoveneşti. Dacă aveţi o altă monedă, vă rugăm să o schimbaţi în prealabil într-un punct de schimb valutar, astfel încât să puteti plăti pentru bunuri în lei moldoveneşti.
  • La achiziţionarea unui laptop sau calculator instalaţi sistemul de operare?
  • Instalăm doar sistemul de operare licenţiat. Îl puteţi comanda şi cumpăra, de asemenea, pe site-ul nostru, iar apoi îl vom instala pe dispozitivul dvs pentru o taxă suplimentară conform listei de preţuri..
  • Vă ocupaţi şi cu reparaţii?
  • Avem un serviciu de garanţie completă pentru produsele achiziţionate în magazinul nostru. În cazul în care garanţia a expirat: Telefonaţi-ne şi întrebaţi! Dacă nu vom putea face reparaţiile, vă vom ajuta informându-Vă cine şi unde o poate face cel mai bine şi la preţuri accesibile!
  • Lucraţi prin transfer?
  • Bineînţeles. Cu plăcere! Pentru a primi o factură de plată, trebuie să trimiteţei comanda produsului necesar pe site-ul nostru, indicând faptul că produsul este achizitionat de catre o "persoană juridică" şi să completaţi formularul cu datele companiei dumneavoastră. Când veţi plăti pentru bunuri cu factura, comunicaţi-ne imediat numărul şi data facturii plătite, pentru ca produsul necesar să fie adus de la depozit în magazinul nostru şi documentele necesare să fie pregătite pentru dvs.