Coş

0

Condiţii de garanţie

Informaţii generale

  • Vânzătorul garantează că, la momentul vânzării iniţiale produsul are set de livrare complet de la furnizor şi nu are defecte de material, design şi execuţie, precum şi că condiţiile garanţiei corespund deciziei Guvernului nr. 1465 din 08 decembrie 2003.
  • Produsele achiziţionate nu se returnează şi înlocuiesc, în conformitate cu anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1465 din 08 decembrie 2003, punctul 12: "Produse tehnic complexe de uz casnic, pentru care se stabileşte o perioadă de garanţie (maşini şi aparate electrice, echipamente electronice, echipamente de calcul şi  de copiere, echipament foto şi video, telefoane  fixe şi mobile) şi faximile, instrumente muzicale electronice, aparate şi dispozitive de gaz de uz casnic)».
  • Vânzătorul stabileşte perioada de garanţie (dată în luni alături de fiecare produs), declarată de furnizor sau producător, calculată începând cu transferul produsului către cumpărător. Pentru anumite produse, cum ar fi elemente separate din diverse seturi, garnituri, se stabileşte o perioadă de garanţie proprie (acumulatoare 6 luni, cartuşe 1 lună etc.).
  • În timpul perioadei de garanţie cumpărătorul are dreptul la serviciu de garanţie gratuir la detectarea defectelor în produs în cazul în care defectul a apărut în condiţii de funcţionare corectă şi nu din vina cumpărătorului.
  • Serviciul de garanţie se realizează numai în prezenţa cardului de garanţie completat (ştampila firmei vânzătorului şi semnătura clientului)  pentru dispozitiv, pachetul complet (ambalare din fabrică, fire, pungi de plastic, manuale şi alte accesorii) şi curat.
  • Termenul reparaţiilor de garanţie poate varia de la 3 la 14 zile lucrătoare de la data de detectare sau apariţie a defectului la un maestru şi la disponibilitatea de piese de schimb în centrul de servicii al furnizorului în Republica Moldova.
  • Pe durata serviciului de garanţie sau reparare - nu este prevăzută înlocuirea produsului!
  • Cumpărătorul, semnând, confirmă acceptarea condiţiilor de garanţie, familiarizarea cu condiţiile de utilizare a dispozitivului, lipsa de pretenţii privind calitatea, integritatea dispozitivului sau echipamentului în momentul primirii de la vânzător.

Această garanţie nu acoperă:

  • materialele consumabile furnizate şi utilizate cu produsul (fire, discuri, cartuşe, baterii, adaptoare, acumulatoare, cerneală, toner, fixare etc.).
  • informaţiile stocate pe suporturi de date şi dispozitive de stocare (CD, DVD, HDD, SSD, SSHD, FlashCards, Flash Drives, BIOS etc.).
  • documente şi instrucţiuni pentru echipament.
  • toate porturile de intrare şi ieşire ale produsului (socket:LGA, PCI, PCIex, SATA, IDE, AGP, DDR, DIMM, COM, LPT, USB, PS2, Audio, 1394, Coaxial, LAN, E-SATA, HDMI, DP, VGA, DVI, Optical etc).
  • Numărul permis de către producător de pixeli nefuncţionali (deterioraţi) pe TFT, LCD, LED, IPS, Plasma matricei sau panourilor în conformitate cu standardul  ISO 13406-2.

Dreptul la serviciul de garanţie este pierdut în cazurile:

  • dacă sigiliile de garanţie [de protecţie] şi etichetele [autocolante] din fabrică  [producătorului, furnizorului] sunt rupte, deteriorate sau lipsesc.
  • dacă este imposibil să se identifice sau nu există elemente necesare pentru identificarea produsului prevăzute pe etichetă, ambalaj, precum şi numărul de serie aplicat pe produs etc.
  • dacă defectele bunurilor au apărut ca urmare a nerespectării consumatorului a instrucţiunilor privind manipularea, instalarea, utilizarea sau regulile de transport, depozitare menţionate în documentaţia de însoţire a produselor (uzură, fisuri, aşchii, îndoiri, sistem de răcire infundat sau modificat , semne de supraîncălzire, obiecte străine sau insecte, coroziune sau lichid).
  • dacă defectele produsului sunt cauzate de acţiunea directă sau indirectă a forţei mecanice, impact chimic, termicesau fizic precum şi radiaţii.
  • dacă defectele produsului sunt cauzate de o forţă de neoprit, de forţă majoră, etc.
  • dacă repararea sau modificarea produsului au fost efectuate în lipsa vânzătorului sau a unui specialist certificat.
  • dacă defectul produsului este cauzat de acţiunea unor viruşi, atacuri de reţea, torent de clienţi, etc.
  • dacă defectele produsului sunt cauzate ca urmare a depozitării sau funcţionării sale în condiţii de temperatură sau niveluri de umiditate, altele decât cele prevăzute de producător în documentele de însoţire.
  • la creştere sau descreştere a tensiunii în reţeaua de alimentare cu energie, sau, în absenţa sau conectarea incorectă a împământării.